بـه بـی کـسـی هـای هـر کـسـی سـر زدم
یـک تـــو در زنـدگـیـش بـود
سـراغ بـی کـسـی هـای خـودم را کـه گـرفـتـم
درد بـی رنـگـی بـود و هـیــچ نـبـود
اشـک بـود و آسـمـان بـود و
دردی کـه هـیــــچ کـس نـفـهـمـیـد
جز خودم...
خداوندا.....ما را در سایت خداوندا.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172